Avita ApS
  • Bliv kunde
  • Job hos Avita
  • Cases
  • Om os
  • Kontakt

OM OS

Avita er en moderne opsøgende kommunikationsvirksomhed med stor erfaring indenfor mødebooking, telefonsalg, servicekald og andre telemarketingopgaver. Virksomheden er belligende i Næstved på Sydsjælland. 

Siden stiftelsen i 1999 har vi arbejdet med at udvikle vores medarbejdere og vores virksomhed, så vi kan yde vores kunder den bedste kvalitet, service og de bedste resultater.

​I 2016 blev Avita en del af 5R-Gruppen og er derfor nu en del af Danmarks største kæde inden for outbound telemarketing. Derudover er vi medlem af brancheforeningen, Dansk Telemarketing Forening (DTF).

FORRETNINGSGRUNDLAG

Som en del af 5R Gruppen er Avitas daglige arbejdsgange bygget op omkring de 5 R'er

RESPEKT

Vi har respekt for hinanden, respekt for kunden og kundens forretning – og vi behandler kunders kunder med respekt
Billede
Billede

RESSOURCER

Vores vigtigste ressource – og vigtigste tilbud til kunderne – er vores medarbejdere. Dem bruger vi mange ressourcer på at udvikle og motivere, så vores kunde får mest muligt ud af sine ressourcer.

RELATIONER

Vores forretning, og moderne marketing, handler om relationer. Gode interne relationer hæver vores præstation, gode kunderelationer sikrer, at opgaven defineres og løses rigtigt og gode relationer til kundens kunder baner vej for gode resultater.
Billede
Billede

RETTIDIGHED

Vores succes afhænger af evnen til at tage dialogen med kundens kunder, når de oplever at dialogen er relevant – og af kunderelationer baseret på rettidig opgaveløsning med rettidig og grundig opfølgning.

RESULTATER

I sidste ende handler det hele om resultater. Vores mål og forventninger defineres på forhånd sammen med kunden, og vores resultater er altid målbare.
Billede
Som en del af 5R Gruppen er Avitas daglige arbejdsgange bygget op omkring de 5 R'er

RESPEKT

Billede
Vi har respekt for hinanden, respekt for kunden og kundens forretning – og vi behandler kunders kunder med respekt

RESSOURCER

Billede
Vores vigtigste ressource – og vigtigste tilbud til kunderne – er vores medarbejdere. Dem bruger vi mange ressourcer på at udvikle og motivere, så vores kunde får mest muligt ud af sine ressourcer.

RELATIONER

Billede
Vores forretning, og moderne marketing, handler om relationer. Gode interne relationer hæver vores præstation, gode kunderelationer sikrer, at opgaven defineres og løses rigtigt og gode relationer til kundens kunder baner vej for gode resultater.

RETTIDIGHED

Billede
Vores succes afhænger af evnen til at tage dialogen med kundens kunder, når de oplever at dialogen er relevant – og af kunderelationer baseret på rettidig opgaveløsning med rettidig og grundig opfølgning.

RESULTATER

Billede
I sidste ende handler det hele om resultater. Vores mål og forventninger defineres på forhånd sammen med kunden, og vores resultater er altid målbare.
Gå til toppen
Dania 38, 2. sal
4700 Næstved
Tlf.: 63 25 24 00
E-mail: info@avita.dk
  • Bliv kunde
  • Job hos Avita
  • Cases
  • Om os
  • Kontakt