Hvem er Forbrugerrådet Tænk Forbrugerrådet Tænk er en medlemsorganisation, der arbejder for at sikre dine rettigheder, når du handler. Vi varetager vores mere end 83.000 personlige medlemmer og 28 medlemsorganisationer og forbrugergruppers interesser. Jo flere medlemmer Forbrugerrådet Tænk har, desto stærkere er vores stemme overfor politikerne og myndighederne. Og så er vores medlemmer med til at bakke op om vores arbejde for alle danske forbrugere. Et samarbejde med fokus på forbrugerrettigheder Avita ringer på vegne af Forbrugerrådet Tænk til et bredt udsnit af den danske befolkning for at tilbyde dem medlemskab. Det gør de, fordi vi i Forbrugerrådet Tænk ønsker en bred opbakning til vores arbejde. Denne opgave har vi ikke ressourcer eller knowhow til at løse internt. Derfor har vi kigget os om efter samarbejdspartnere, der kan hjælpe os med at løse opgaven. For os er det helt afgørende, at opgaven bliver løst gennem et fælles fokus på den gode oplevelse for medlemmet. Dette kræver indsigt i vores produkt og et fælles ansvar for og engagement i forbrugersagen. Det er derfor af stor betydning, at konsulenterne, der ringer ud, har længere tids erfaring med at sælge medlemskab af Forbrugerrådet Tænk. Det imødekommer Avita, hvilket vi både ser som en anerkendelse af vores produkt og gode ansættelsesforhold hos Avita. Fakta om samarbejdet Et langvarigt samarbejde har prioritet. Og det er vi lykkedes med sammen med Avita. Gennem mere end 15 år har vi udviklet og tilpasset opgaven, så den matcher behov og marked og giver værdi for Avita, Forbrugerrådet Tænk og, allervigtigst, for medlemmerne. Avita varetager både opgaver med fokus på at rekruttere nye medlemmer til at støtte op om vores arbejde samt serviceopkald til vore eksisterende medlemmer, for at sikre at de er glade for medlemskabet og kender til alle medlemsfordelene. De tilpasser medlemskaber og tilknytter dem betalingsløsninger, så medlemsstøtten kan gå til arbejdet for medlemmerne så ubeskåret som muligt. Fleksibilitet har været et nøgleord i samarbejdet. Avita har løbende formået at tilpasse sig opgaver, justeret i volumen og taget nye opgaver ind med kort varsel. Samtidig med at de leverer tilfredsstillende kvalitet. Læs mere om Forbrugerrådet Tænk: https://taenk.dk/ |
Om Røde Kors
Som verdens største humanitære organisation hjælper Røde Kors sårbare og udsatte mennesker ude i verden og i Danmark. Lige nu er vi i en rigtig spændende udvikling, hvor vi bevæger os fra forening til bevægelse. Der skal skabes økonomisk uafhængighed, og en vigtig del af det er at engagere endnu flere danskerne i Røde Kors’ sag. For at udføre det livsvigtige hjælpearbejdet er vi afhængige af bidrag fra private medlemmer hvor 200.000 danskere støtter vores arbejde samt vores knap 35.000 frivillige i Danmark. Om samarbejdet Røde Kors har af flere omgange samarbejdet med Avita, som eksternt salgsbureau. Det skyldes en stabil og god performance, samt en professionalisme hvor kvalitet og fundraising er i højsædet. Foruden at have hvervet faste bidragsydere for Røde kors, har Avita senest kontaktet en større pulje tidligere frivillige på vegne af Røde Kors, med henblik på at hverve dem som indsamlere til Røde Kors’ landsindsamling. Formålet er at aktivere flere danskere til at bakke op omkring Røde Kors’ arbejde og gå ud og samle ind og støtte op til landsindsamlingen. Ud over at have løst og løftet den salgsmæssige del af opgaven rigtig flot, er Avita også en foretrukken partner da de er meget fleksible og agile i samarbejdet og deres approach til fundraising. Røde Kors oplever en pålidelig og troværdig dialog og tilgang. Derudover fungerer de som gode og kompetente sparringspartnere indenfor fundraising- og salgsstrategi. Læs mere om Røde Kors: www.rodekors.dk |