Bliv kunde
Hvorfor telemarketing?
"Når kvalitet og resultater går hånd i hånd"
Hvis du tror på værdien af én-til-én kommunikation, så er telemarketing din vej til 100% målbare resultater. Med andre ord kan vi tilbyde dig og din virksomhed en effektiv salgskanal hvor du kan måle den præcise værdiskabelse af hver krone du investerer.
Vi kan være din stemme i markedet! Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Med andre ord kan du trygt outsource en del af dine salgsaktiviteter til os - vi tager vare på dit brand, dine produkter og dine kunder, og sikrer dig branchens bedste kvalitet!
Salg af produkter og serviceydelser handler først og fremmest om at sige noget relevant til de rigtige kunder på de rigtige tidspunkter. Derfor bruger vi mange ressourcer på analyse og emnesegmentering, inden vi begynder at ringe. En professional salgsindsats handler nemlig også om at identificere, hvem der ikke er potentielle kunder lige nu.
Her på hjemmesiden kan du læse om nogle af de opgaver, vi løser for vores kunder, og de resultater vi skaber.
Hvis du tror på værdien af én-til-én kommunikation, så er telemarketing din vej til 100% målbare resultater. Med andre ord kan vi tilbyde dig og din virksomhed en effektiv salgskanal hvor du kan måle den præcise værdiskabelse af hver krone du investerer.
Vi kan være din stemme i markedet! Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Med andre ord kan du trygt outsource en del af dine salgsaktiviteter til os - vi tager vare på dit brand, dine produkter og dine kunder, og sikrer dig branchens bedste kvalitet!
Salg af produkter og serviceydelser handler først og fremmest om at sige noget relevant til de rigtige kunder på de rigtige tidspunkter. Derfor bruger vi mange ressourcer på analyse og emnesegmentering, inden vi begynder at ringe. En professional salgsindsats handler nemlig også om at identificere, hvem der ikke er potentielle kunder lige nu.
Her på hjemmesiden kan du læse om nogle af de opgaver, vi løser for vores kunder, og de resultater vi skaber.
SalgHos Avita er vi eksperter i at arbejde med salg, og har mange års erfaring, både når det kommer til kanvas-salg til nye kunder, samt winback-salg til tidligere kunder.
Projektlederne i vores salgsafdeling har alle mange års erfaring med kommunikation og salgspsykologi – de har værktøjskassen i orden, og de er fremragende til at give værktøjerne videre. Selv hvis vi ikke sælger noget til en potentiel kunde, er det vores mål, at kunden får noget positivt ud af samtalen og et sympatisk billede af din virksomhed. På den måde kan et salgsopkald f.eks. føre til branding, loyalitetsskabende kundepleje, leads eller opdateringer af din kundedatabase. |
MødebookingMødebooking er en attraktiv løsning, hvis dit produkt/service er for kompleks til telefonsalg. Vi hjælper med at skabe kontakten og interessen hos kunderne, og dine medarbejdere gør arbejdet færdigt.
Når opgaven er mødebooking, handler telefonopkaldet i sig selv ikke om at sælge, men om at vække den potentielle kundes opmærksomhed og aftale et personligt møde. Vi kan hjælpe dig med at skabe kontakten til de vigtige beslutningstagere. Det førstehåndsindtryk og de forventninger der skabes i en sådan telefonsamtale, er med til at præge din videre dialog med kunden. Det er store ting, der står spil – og det har vi respekt for i vores forberedelse og tilgang til opgaven. |
Service/RetentionÉn ting er at få nye kunder ind i butikken. En helt anden ting er at sikre, at du fastholder dine eksisterende kunder, at de forbliver tilfredse og at de løbende får optimeret deres løsninger.
Vi kan hjælpe din virksomhed eller organisation med proaktiv fastholdelse af eksisterende kunder og medlemmer, som skaber mere bæredygtige resultater og øget loyalitet. God kvalitet og kundeoplevelse er altid vores primære fokus. Især når vi ringer til dine eksisterende kunder! Uanset om opkaldet drejer sig om fastholdelse, tilfredshedsundersøgelse eller mersalg er det vigtigt at dine kunder som minimum får den samme oplevelse af professionalisme og service, som hvis du selv ringede til dem! |